BLANTERVIO102

Download ROM MIUI 10 Global Beta 8.11.8

Download ROM MIUI 10 Global Beta 8.11.8
MIUI 10 Global Beta ROM 8.11.8 Full Changelog
  • Fix - Hidden app is not working (POCO)
  • Fix - Can't find security app in Settings
  • Fix - Digital messages showed on system apps updater but there are not apps need to be updated
  • Fix - Notification shade shows blank
MIUI 10 Global Beta ROM 8.11.8 Download Links
Redmi 3S
Recovery
Download
Fastboot
Download

Redmi Note 3 SD
Recovery
Download
Fastboot
Download

Redmi Note 4 MTK
Recovery
Download
Fastboot
Download

Redmi Note 3 Special Edition
Recovery
Download
Fastboot
Download

Redmi 4X
Recovery
Download
Fastboot
Download

Mi 5s
Recovery

Download
Fastboot 

Download

Mi Max 32G
Recovery

 Download
Fastboot 
Download

Mi Max 64G/128G
Recovery
Download
Fastboot 
Download

Redmi 4A
Recovery
Download
Fastboot 
Download

Redmi Note 4 Qualcomm/Redmi Note 4X
Recovery
Download
Fastboot
Download

Mi Max 2
Recovery
Download
Fastboot
Download

Redmi Note 5A/Redmi Y1 Lite
Recovery
Download
Fastboot
Download

Redmi Note 5A Prime/Redmi Y1
Recovery 
Download
Fastboot 
Download

Mi MIX 2
Recovery
Download
Fastboot
Download

Redmi S2/Y2
Recovery
Download
Fastboot 
Download

Redmi Note 5/Redmi Note 5 Pro

Recovery
Download
Fastboot 
Download



Mi Note 2
Recovery
Download
Fastboot 
Download

Mi MIX
Recovery
Download
Fastboot 
Download

Mi MIX 2S
Recovery
Download
Fastboot 
Download

Mi 8
Recovery
Download
Fastboot
Download

Redmi 6A
Recovery
Download
Fastboot 
Download

Redmi 6
Recovery
Download
Fastboot

Download

Mi Max 3
Recovery

Download
Fastboot

Download
Share This Article :
FuadShifu

TAMBAHKAN KOMENTAR

159378520278416246